29.8.11

SALAM AIDIL FITRI DARI PASTI ORI


2 ulasan:

  1. KONSPIRASI Pak Ak Di bawa ke KPJ Kajang pada 4,5 & 6 Okt 2011.

    Peristiwa berlaku pada 4 hb Okt,selasa jam 2.00 ptg di rumah kediaman Pak Ak. Pelakun Utama, 2 org pencen ( RAM & MA) , seorg bekas KPL Serdang ( ZJ )dll. Berpakat dengan Pak Long Mail anak Pak Ak, dengan tujuan ingin membawa Pak Ak berubat di Pusrawi Shah Alam....itu cerita mereka..

    tetapi disebalik tabir..mereka bawa ambulan dari Temerloh pada hari isnin lagi sehinggakan tidur di tepi pantai termasuk driver ambulan.
    Setelah ding dong mcm mcm ,Pak Ak dibawa keluar walaupun waris waris Pak Ak berasa berat hati.
    Part paling bagus , selepas JURU, suara Pak Long Mail& Sallehuddin & isteri dah tak laku...tak diterima oleh RAM & MA .

    Mereka singgah R & R Sg Perak & Tapah. Plan asal ke Pusrawi Shah Alam, mana ada Pusrawi Shah Alam ? semua dah kena temberang oleh RAM & MA....
    Mereka bawa ke Kajang terus ke Home Stay di Taman belakang Pasar borong Selangor , sampai jam 11.30 mlm.Pak Ak amat letih ,tak lalu makan & semasa beliau di mandikan, Pak Ak meleleh air mata nya ..teriak kata org Kedah.

    Kata RAM, esuk nya 5 hb ,Pak Ak akan di masukkan ke KPJ Kajang jam 10.00 am tapi hingga 4.30 pm baru Pak Ak check in KPJ Kajang.Alasan RAM , katil dah penuh...betul ke ?
    Pada waktu mlm ,ramai lah tetamu hadir..mcm pameran. Yang pelik waris Pak Ak tak di benarkan masuk termasuk Pak Long Mail,Sallehuddin,isteri nya & Yusuff Kren. Nama waris didaftarkan atas nama ZJ..pelik pelik tapi benar...
    Pak Long Mail terasa tertipu ,maka dia buat repot Polis Di Balai Polis Kajang mengatakan dia & Pak Ak telah di perdaya oleh RAM & MA pada mlm tersebut jam 2.00 am...baru menyesal Pak Long Mail...Pihak Polis telah menyiasat kes itu pada esuk hari nya 06 hb...
    Pihak waris mendesak Pak Ak dikeluarkan dan segala kos nya ditanggung olh Pihak RAM & MA dan di hantar kembali ke rumah nya.
    Rasa rasa depa ni ada duit ke ? Kos nya hampir RM 5,000. Tup tup rupa nya ada FUNDER iaitu bekas TP kerja Celcom (HA).
    Pada khamis petang Pihak KPJ mengatakan , Pak Ak boleh keluar...mungkin jam 8.30 mlm.
    Maka berlaku lah tarik tali...ZJ melambatkan bayaran bil sehingga jam 11.00 mlm.Pak Ak telah keluar dari Hospital KPJ jam 11.30 mlm & di excort oleh 6 buah kereta hingga ke R & R Tapah. Sedia menanti di sana seramai 80 org ahli PSSCM. Rombongan tiba di rumah Pak Ak pada jam 5.05 pagi.
    Alhamdullillah , Pak Ak selamat dan sekarang sihat walafiat...
    Dari Sumber yg Tepat

    BalasPadam
  2. From: Komander (B) Roslizan bin Ahmad Mahidin.

    Ada apa2 masalah ke tuan2 semua dgn urusan perubatan Guru saya Yang Mulia Tuan Haji bin Itam. Kalau nak menyalak pun biarlah yang sebenar. Tengok dengan mata jgn percaya, dengar dengan telinga jgn percaya. Ada akal pakai. Please do call me at this number 013-2210027 and ask the police to investigate ASAP. or please come to my camp at this add: No 1, PPMI Darul Insan Mukim Budu 27310 Benta Kuala Lipis Pahang. I will show you all the evidence. JGN MENYALAK MACAM BUDAK KENA SAWAN.
    (kalau tak tahu tempat ni, tuan2 boleh tanya Dato Maideen dan Abg Olin, dia dah pernah sampai......) I am waiting for those gentlemen and have guts to show up your face, tq assalamualaikum wbh.

    BalasPadam